Πολιτική σχετικά με την παράδοση
1. Η Εταιρεία παρέχει εναλλακτικούς τρόπους παραλαβής και παράδοσης προϊόντων. Κατά την υποβολή της παραγγελίας, ο Πελάτης επιλέγει ανάμεσα στον τρόπο πληρωμής ή/και τον τρόπο αποστολής και με βάση αυτόν διαμορφώνεται και το συνολικό τελικό κόστος της παραγγελίας, δυνάμει της οποίας θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή, η οποία θα περιλαμβάνεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας.
2. Η Εταιρεία κάνει ό,τι μπορεί για την άμεση αποστολή των προϊόντων. Είναι πιθανόν όμως να συντρέξουν λόγοι που θα εμποδίσουν την τήρηση της προβλεπόμενης ημερομηνίας αποστολής. Για το λόγο αυτό, κάθε ειδοποίηση σχετικά με την ημερομηνία αποστολής προϊόντων αποτελεί απλώς εκτίμηση. Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι η αποστολή θα πραγματοποιηθεί την προκαθορισμένη ημερομηνία.
3. Αποστολές των προϊόντων εκτελούνται οπουδήποτε εντός Ελλάδας. Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Κυριακής και αργιών. Η Εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη μεταφορά της παραγγελίας στον αγοραστή στο πλαίσιο του χρονοδιαγράμματος παραδόσεών της. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ούτε το χρόνο άφιξης ούτε την ακριβή ώρα παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας. Η Εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε τυχηρά γεγονότα ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχο της ή αφορούν στην εταιρεία ταχυμεταφορών.
4. Η Εταιρεία έχει δικαίωμα να προβεί και σε τμηματικές παραδόσεις προϊόντων και κατά σειρά αποστολής της εκλογής της. Σ’ αυτή την περίπτωση η κάθε τμηματική παράδοση αποτελεί αντικείμενο και ξεχωριστής σύμβασης. Σε περίπτωση που η Εταιρεία καθυστερήσει μία ή περισσότερες τμηματικές αποστολές ή δεν μπορέσει καν να τις πραγματοποιήσει, δεν θίγονται απ’ αυτό οι συμβάσεις για προϊόντα που ήδη απεστάλησαν ή πρόκειται μελλοντικά να αποσταλούν. Εάν η Εταιρεία σας ειδοποιήσει ότι δεν είναι σε θέση να πραγματοποιήσει ορισμένες τμηματικές παραδόσεις, προϋποθέτει ότι αποδέχεστε τις αποστολές που έχετε ήδη λάβει.
5. Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο Πελάτης ευθύνεται να εξετάσει την κατάσταση και την πληρότητα των προϊόντων κατά την παράδοση. Εάν δεν ελέγξει τα προϊόντα κατά την παραλαβή ή αμέσως μετά και δεν ενημερώσει την Εταιρεία εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την παραλαβή των προϊόντων για τυχόν ατέλειες ή ελλείψεις, αυτά ισχύουν ως παραληφθέντα σε άρτια κατάσταση και με όλα τα λοιπά αντικείμενα που προβλέπονται να βρίσκονται στη συσκευασία.
6. Εάν κατά την παράδοση ο Πελάτης δεν βρίσκεται στη διεύθυνση παράδοσης του προϊόντος, θα λάβει ενημερωτικό σημείωμα με οδηγίες σχετικά με τον τρόπο παραλαβής της παραγγελίας. Ο διανομέας της Εταιρείας θα επιχειρήσει να σας παραδώσει το προϊόν έως δύο (2) φορές. Σε περίπτωση που ο Πελάτης έχει δηλώσει πληρωμή με αντικαταβολή και δεν επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα της Εταιρείας για την παραλαβή του προϊόντος εντός τριών (3) ημερών από την τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης του προϊόντος, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτομάτως.
